tisdag 4 oktober 2011

bomber och ansiktsbehandlingar i Alingsås

Okej, ganska crazy dag. Ni får döma själva hur crazy den var, men enligt mig var den ganska crazy.
Var ju "ledig" från skolan idag, så jag och mamma åkte till Alingsås. Först så var vi hos farmor och hennes sambo i några timmar, åt och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag fick även en cool väska av henne från 60-talet! Tack, älskade farmor!
Sedan fick vi reda på att det var en bomb strax utanför huset. Det var en massa poliser och grejer utanför. Jag befann mig i bostadshuset, så att ni vet (läs artikeln)! Men inget hände ju, så alla är okej! Var dock lite läskigt att få reda på att en bomb fanns i närheten... Läs här! http://www.gp.se/nyheter/lerumalingsas/1.739945-granat-sprangdes-efter-bomblarm

Men sedan drog jag på ansiktsbehandling. För det mesta var det grymt skönt, men ibland gjorde det förjävla ont... Men det var värt, min hy är sjukt len, nice nice!

Rätt go dag, i helhet. Hoppas er dag var bra den också! ses!


Min älskade Eliot!





:)