söndag 30 oktober 2011

Fördomar mot bloggare? Tänk om!

Det finns många, väldigt många, som har en blogg! Sjukt många! Det har blivit som en trend, därför känner många att de måste ha en. Andra har det för att skriva ut sina känslor genom sorgliga, engelska låttexter och ha svartvita egobilder till detta. Sedan har vi bloggare med teman, också. Som när jag hade en converseblogg. Ska jag vara helt ärlig så gick det inte så bra för den och då kändes det ganska meningslöst att ha den... Så tog bort den bloggen... Men denna finns kvar! Har bloggat i cirka två år! Hade en annan innan, men bytte sen.

Okej, så ibland gör jag som många andra bloggare: Skriver om vad jag har gjort under dagarna, lägger ut egobilder som jag överredigerar, förr så gjorde jag videoinlägg (de stack dock ut ur mängden, kan jag säga...), etc etc. Jag gör som många bloggare.
Men hur många bloggare skulle göra ett inlägg som detta, till exempel? Hur många skulle orka det? Istället för att göra en "dagens outfit" så skriver jag detta! Känns mer intressant för mig och eftersom det är min blogg så får det bli så.
Och jag är inte ute efter något med bloggen. Startade den inte för att få en massa läsare eller pengar eller något även om jag faktiskt har en del läsare, och är stolt över mig själv. Men detta är som en dagbok. Minnen och bilder samlas här och jag kan titta tillbaka. Men dagboken är öppen, så vill man ta del av den så gör man det!
Lollowood, min värld. KÄRLEK TILL ER FRÅN MIG!



!