tisdag 11 oktober 2011

inga fler videoinlägg! mohaha!

Okej, har rensat bloggen lite! Vet ni varför? Jo, för en massa människor har fått för sig att kolla in mina gamla videoinlägg, som är väldigt pinsamma, har jag nu upptäckt... Det är inte värsta fjortisvideoinläggen, men de var pinsamma nog... Så nu finns det inte så många videoinlägg kvar! Kan finnas några stycken, men orkar ni verkligen leta igenom hela bloggen...? Tror inte det...

Jag somnar alltid efter skolan, men denna gången lyckades jag låta bli, tack vare Lisa, som såg till att jag satt framför teven och skrattade istället. Älskar den tjejen.

Ledig imorgon, som vanligt! Denna gången drar jag till mormor och morfar, haha, besöker mina släktingar när jag är ledig... Men jag älskar min släkt! Synd att halva släkten lever i Stockholm... Vad har dom som inte vi har?! Hehe...

Ska plugga musik. Ciao!




Everybody hurts just a little too much
Everybody hurts but it's never enough
It's wonderful to fall
It's worth of risking all
I'd rather love just a little too much...





:)