fredag 7 oktober 2011

Mysig fredag!

Förlåt för dålig uppdatering idag! Var upptagen hela dagen, så hann inte med. Inte för att det finns krav på att jag MÅSTE blogga varje dag, men enligt mina kompisar så finns det "bloggregler"... Antar att de bör följas.

Så efter skolfotografering (jisses...) och fotboll i regnet etc, så kom jag hem. Fixade mig i ordning inför Annas födelsedagsmiddag! Träffade gamla vänner som jag inte träffat på flera veckor. Vissa av dom har jag känt sedan bebisålder, så det är ju kul att ha kontakten med dessa människor! Och Anna, det var supertrevligt! Hoppas du tycker samma!

Imorgon sker det annat. Ska plugga matte... Men dock med en klasskompis. (JA, KÄRA KLASSKAMRATER, DET ÄR DEN NI TROR ATT DET ÄR SÅ SLUTA TJATA NU.) Jag förstår verkligen inte mycket av matten, behöver hjälp... Prov på måndag. Livet är inte alltid en dans på rosor...
Men på kvällen... Förlåt för att jag bara rabblar upp allt jag har gjort och ska göra, men ska på någon NRJ-sak med några kompisar, haha, har ingen aning om vad det är för något!? Jaja, vi får la se!

Sov gott!