måndag 10 oktober 2011

måndag, suck

Finns inte mycket att berätta idag, men matteprovet är avklarat, som tur är... Nu kan jag andas igen. Tills jag får tillbaka resultatet...

Så fort jag kom hem från skolan så somnade jag i soffan. Skön känsla! Undrar dock om jag kommer kunna sova ikväll? Tveksamt, detta...

Nu, en bit ur en av mina favoritlåtar:


She dreams of fame
She changed her name
To one that fits the movie screen
She's headed for the big time, that means

She's going Hollywood
She's going Hollywood tonight
She's going Hollywood
She's going Hollywood tonight
She's going Hollywood
She's going Hollywood tonight
It's true, that you, may never ever have that chance again



Saknar verkligen LA... Tänker på det där underbara stället varje dag. Var ju trots allt där i en månad. Det känns som mitt andra hem. Jag minns i vintras när jag var där första gången. När planet landade på LAX så pirrade det i hela magen. Hoppas jag får komma tillbaka snart.









Hittade denna bilden på min dator! Minns ni det? När en av mina idoler svarade mig på facebook! Blev så glad!




:)