torsdag 20 mars 2014

Sitter här med stress upp till hakan. Plugg, oro inför om jag får sommarjobb eller ej, mycket att tänka på för övrigt... Hjälp mig...
Men så stannade jag upp en liten stund för att kolla igenom lite bilder på iPhoto. Här är bara några få  av alla underbara bilder jag har på alla möjliga ställen och människor, finns så mycket mer jag vill visa, men mer hann jag inte, då jag borde stressa vidare egentligen, haha... Men oj, vad glad jag blev! Finns så mycket härliga ställen att besöka och så mycket härliga människor att umgås med - bland annat dessa! MEN - det allra bästa är hur mycket glada minnen bilder väcker.
Jag kanske inte mår så bra just idag, och det gör man inte alltid, men det får en att uppskatta de bra stunderna! 
Jag har det verkligen bra och så ska det fortsätta! 


För övrigt så har Leslie den tredje, alltså min tredje palm, tyvärr dött. Nästan, iallafall... Jag kan ta hand om palmer, jag lovar... Men när man bor på källarvåningen så kommer inte mycket ljus in och det pallar dom inte... Jag borde sluta upp med att tortera palmer - jag älskar ju palmer?

Så, njut nu av mina bilder. Finns som sagt så många fler jag vill lägga upp, haha! 



Lif och jag i Shanghai!
Claudias sommarställe i södra Italien!
16-årig, glad tjej med härliga tjejer i Los Angeles.
Jag och Sarah på hennes mysiga sommarställe!
Jag och Bella på Sarahs middag med afrikanskt tema.
Jag och Claudia i Rom.
Ett glatt gäng som ska handla klädda i pyjamas. 
Två snyggingar som heter Hille och Lollo.
Melina, jag och Markus i London!
Tre tjejer som är extremt peppade inför att få se "The Script" spela!
Typ den finaste bilden jag har på min dator. Västindien! 
En gammal bild på mig och Eliot.
Jag och Sosso i Grekland!
Jag och Lisa på en klubb i Shanghai! 
Jag och Bella i grymma New York!
Mer New York, hehe...
Två glada tjejer som är redo för att fira in 2014!
Jag och min bro Oliver.
Andreas och jag på en mysig hemmafest.
Festival!
Jag och bästa Markus.
Glada Hanna och jag!