tisdag 18 mars 2014

Så, nu är pizzan uppäten och jag har fått lite plugg gjort. Inte mycket, men tillräckligt mycket för att jag inte ska hamna alltför mycket efter i mitt lilla schema som jag skapat för mig själv denna veckan för att inte hamna mer efter i skolan (tro mig, det är inte kul att hamna efter, fastän jag bara snackar två inlämningar...). 
Så ja, jag tycker att skolan är rätt jobbig just nu, men nu närmar vi oss april och efter det är det bara två månader kvar tills plugget är över!
Någon har frågat hur jag pallar börja plugga direkt efter sommaren igen, istället för att ta åtminstone ett halvår ledigt. Svaret är ganska enkelt: man ska göra det som lockar en allra mest efter gymnasiet. Detta är tiden då man kan göra lite halvgalna grejer! Och även om jag pluggar direkt efter detta, så pluggar jag något som jag tycker är kul och dessutom i en stad som jag verkligen älskar. Jag kan inte komma på något som jag är mer sugen på att göra efter gymnasiet än detta, helt enkelt! Jag är grymt peppad och det ska man vara! 

Jag har hittat Claptons självbiografi hemma i en av alla tusen bokhyllor som mamma och pappa har. Jag tycker att han är cool och jag skulle vilja veta mer om honom, så jag snodde boken och är nu redo för lite läsning innan jag somnar, faktiskt! För övrigt så är jag ju en riktig sömntuta numera och taggar sömn, helt enkelt, haha. GONATT GONATT