söndag 9 mars 2014

Så det blev pole dancing igår, som sagt! Haha, det var faktiskt riktigt kul! Synd bara att jag var sämst i hela gruppen (nej, jag skojar verkligen inte). Men lite grejer lyckades jag lära mig och det känns ju lite bra, iallafall... Grymt kul, verkligen! Bra träning, måste jag säga! Visar i bilder här nedanför hur det gick för mig... Haha! 

Sedan hade jag myskväll med Bella och Elsa. Vi uppfann en ny pizza och det var nog en av de godaste pizzorna jag ätit, utan överdrift! Helt sjukt. 
Vi såg melodifestivalen också. Jag hejade på Linus Svenningson med "Bröder". Den är så fin och äkta och Linus verkar dessutom helskön, vilket är ett plus. 
Men ah... Kul för Sanna att hon vann! Jag har en känsla av att det inte är en låt som kan komma långt i Eurovision, men ja... Fin är den ju! 
Ja, jag är lite av ett freak när det kommer till Melodifestivalen. Älskar konceptet. Jag kommer alltid att älska det, helt enkelt. 

Idag behöver jag plugga. Frågan är hur mycket jag kommer få gjort. Men jag behöver verkligen plugga, så jag tänkte sätta upp en lista som jag checkar av. Inte en omöjlig lista, utan en lista som faktiskt är uppnåbar. 

Lite bilder från igår: