lördag 8 mars 2014

Happy Women's day! Idag är det vi som står i fokus och så är det! För vi behöver det! Jag vill inte gå runt och behöva ha det egentligen, då jag önskar att världen kunde göra mig till en vanlig humanist, men med tanke på hur det ser ut nu (sedan sjukt långt tillbaka) så måste vi kämpa med att åtminstone kunna få könen att stå lika... Att kön ska sära såhär mycket på oss är bara sjukt. Men jag bryr mig inte så mycket, egentligen. Jag tror på människan och jag tror på mig själv för den jag är, inte vilket kön jag är. Vet inte om jag mest babblar nu, då jag är nyvaken, men jag får nog fram min poäng, förhoppningsvis... 

Igår blev det en lite speciell utekväll. Försökte sjunga karaoke, men så blev inte fallet. Jag får prova någon annan fredag...! 
Idag ska jag dansa pole dancing, eftersom att det inte blev av sist. Jag tror att jag kommer se extremt klumpig ut, men det blir nog mest roligt! 
Ikväll ska jag äta med Elsa och Bella och kanske dra ut för att träffa någon engelsman som vår kompis känner... Vi får se vad som händer, tror jag! Blir nog en bra dag, iallafall! 

Ha en riktigt bra lördag och fira kvinnan! Gör så att vi en vacker dag kan fokusera på individen mer, istället för könet! Heja heja!