tisdag 4 mars 2014

Kul att mitt långa inlägg försvann... Får väl köra om, helt enkelt:

1. Det är hundra dagar kvar tills jag tar studenten idag! 
2. Det var lite vårväder även idag!
3. Jag fick sluta tidigare idag! (Fint att alla mina punkter ska sluta på "idag!"...)
4. När jag kom hem så väntade en semla på mig som gjorde min dag. 

Något annat som också är kul: För ungefär fyra år sedan så lyssnade jag väldigt mycket på en tjej på youtube som la' upp både egna låtar och covers. Hon heter Christina Grimmie. Den första låten jag hörde var hennes cover på Fireflies med Owl City som hon gjorde så sjukt bra. 
Hon var inte så känd när jag lyssnade som mest på henne. Men efter bara något år så fick hon hur mycket visningar som helst, fick spela på Ellen Show och nu är hon med och tävlar i The Voice i USA. Eftersom jag har följt henne mer eller mindre i fyra år så känns det väldigt kul att se hennes steg mot framgång! Riktigt häftigt! Heja Grimmie! 

Imorgon blir en riktigt go dag. Ska hänga i stan med Elin och Melina till att börja med. Kolla lite kläder och äta Froyo, är tanken! Sedan ska vi se paralellklassens GA-redovisning/uppsättning. Ska bli kul! Ska även få gjort lite plugg, precis som jag fick idag - för en gångs skull... 

Dags att sova! Gonatt!