onsdag 12 mars 2014

Igår var det rep hela dagen inför redovisningen/konserten av klassens GA-arbete. Idag hade vi tre uppvisningar och jag måste säga att det gick rätt bra! Är nöjd! När jag vaknade idag så var halsen helt täckt av slem och jag fick lite smått panik... Det är INTE bra att sjunga när man är slemmig i halsen. Men det gick bättre än förväntat och är riktigt glad över det! Alla i klassen var jätteduktiga och ja, mycket slit var det värt! 
Men nu är jag helt slut. Jag är så galet trött och somnar vilken sekund som helst. 

Har mycket plugg och är superstressad. Jag försökte hinna med plugg idag mellan alla uppvisningar, men gick man iväg för att käka så blev datorn och alla andra pluggverktyg inlåsta och jag glömde bort detta varenda gång. Skönt att ha något att skylla på åtminstone, haha! 

Slänger in bilder i extremt dålig kvalité från mig på scenen, en härlig vårbild som Evelina tog och en bild på mig och Eliot som verkligen visar hur underbar han är när han märker av att man är på dåligt humör (den är inte tagen idag)! Han är bäst, helt enkelt.