fredag 14 mars 2014

Har haft en riktigt bra fredag, faktiskt! Förutom arbetet i historian då - det gick ju som sagt inte särskilt bra... Men nog om plugg nu - DET ÄR ÄNTLIGEN HELG!

Har hunnit fika två gånger idag! Drog en froyo med Elin och Andreas! Sedan mötte jag upp Frida (min granne) och en tjej som heter Sofia som också bor i närheten. Det var kul att träffas, då jag inte har sett tjejerna på ett tag! 

Sedan fick jag skynda mig hem för att rasta hunden, hinna med en buss med Bella och sedan handla mat. Efter det åkte vi + Elsa med hennes bil (wah!) hem till Niklas för att möta upp honom och Erik. Vi hade spelkväll, haha! Sällskapsspel och annat najs och mot slutet av kvällen så skrattade vi så mycket så att jag fick ont i hela magen, utan överdrift! Har fortfarande ont, haha, helt sjukt härliga människor! 

Imorgon ska jag äta brunch med ett gött gäng och sedan ska jag ut och äta middag med mina föräldrar. Efter det ska jag nog mest chilla, då jag börjar få lite ont i halsen igen, plus att jag faktiskt känner för att ha en ledig kväll för mig själv...! Jag tror att man kan behöva det ibland. 
Så jag trodde att kvällen var helt förstörd för att jag inte kunde se Backstreet Boys i stan - men kvällens goa gäng räddade mig och nu är jag nöjd och belåten.