onsdag 19 mars 2014

Drog till banken en snabbis idag (oj, vad jag låter vuxen nu, va?) och sedan mötte jag upp Melina för att kolla lite i affärer. Fick köpt lite grejer, ett par shorts och lite annat smått och gott. Sedan provade vi lite balklänningar på något mysko ställe. Det var endast en som jag kände mig bekväm i - tills jag såg baksidan ordentligt. Tusan... 
Lite thaimat och froyo på det. Sedan drog jag hem och försökte plugga, men det gick inte. Får verkligen satsa imorgon... Är så okoncentrerad numera. Är värre än vanligt... Vet inte riktigt varför... 

Ska iallafall lägga mig snart med lite Clapton-bok och Linus Svenning i hörlurarna (jag är besatt av denna killen, han gör så grymt bra musik och underbara covers också!) i min säng med nya lakan, soft. Två dagar kvar, sedan är det helg. Det är bara att hålla ut. 



Bild: Denna glass ska jag prova imorgon! Mamma tänkte tydligen direkt på mig när hon såg den i affären, haha! Ska bli spännande.