torsdag 27 mars 2014

Har precis stordiskat och tvättat i köket. Det tog sin tid, men oj vad skönt det känns nu efteråt! 
Men snart blir det stökigt igen, för ska laga tapas till mig och Sarah som kommer hit! Egentligen behöver jag plugga, men hinner nog med det en stund innan läggdags. 

Jag taggar morgondagen! Ska ut och sjunga karaoke med ett gött gäng tjejer! Jag älskar karaoke. Är nog det bästa jag vet, nästan. Eller, det står iallafall med på listan...! Familj, vänner, mat, resor, film och att lyssna på musik i allmänhet kommer först, såklart. 

Hoppas yr.no har rätt när dom säger att morgondagen blir den varmaste här för året hittills. Isåfall blir jag extremt glad! Och snart är det APRIL! På tisdag, va? Måste firas på något sätt... Tagga att snart fylla nitton år, också! 

Nu ska jag börja laga mat, ciao!