torsdag 13 mars 2014

För ovanlighetens skull så var svenskan rätt kul i skolan denna veckan. Så dagen kändes helt okej! 
Hade mycket plugg ikväll, eftersom att jag börjar med allt verkligen i sista stund numera. Jag fick inget gjort, så jag tog en lång kvällspromenad med Markus! Det var riktigt härligt och det var dessutom inte särskilt kallt ute! Inte enligt mig, iallafall...! 
Markus gav mig lite energi under promenaden och tack vare det så kom jag faktiskt igång med plugget efteråt. Ska ha seminarie imorgon. Jag kan dock ingenting... Oftast blir inte saker och ting så bra när man börjar sent kvällen innan. Men ändå gör man samma misstag då och då... Speciellt nu i trean... Så det lär tyvärr gå hemskt dåligt imorgon. Vi får se! 

Ska fika med min granne och hennes kompis efter skolan imorgon och efter det ska jag äta middag med ett gött litet gäng. Ser ut att bli en mysig helg! Rätt chill och lugn. Men jag behöver en sådan helg. För jag är inne i en period just nu då jag älskar att bara sitta ned i min ensamhet och lyssna på musik. Jag älskar att vara social, såklart, men jag trivs lika bra med att sitta ensam då och då. Det är skönt att inte jämt vara beroende av att vara med andra. Även om jag älskar att umgås med goa människor, såklart! Finns inget bättre! 

Jag slänger banne mig in en selfie! Ett tag blev det ju lite töntigt att göra det, men nu verkar det vara okej igen. T.o.m brorsan har börjat med det, så nu är det min tur: