lördag 24 september 2011

Trött...

Hej, mobilinlägg här.

Okej, så imorse åt jag amerikansk brunch med Anna, sedan tog vi bussen till Stockholm klockan tolv. Runt sju var vi framme. Vi var på festen i cirka tre, kanske fyra, timmar. Sedan var vi tvungna att gå in i bussen. Eftersom att några idioter inte kom tillbaka till bussen i tid så åkte vi hem efter att ha suttit i bussen i en timme. Nu har vi precis åkt förbi Jönköping och har ca 2 timmar kvar. Ska jag vara ärlig så kändes det inte så värt att ge mig in i detta,,, men det var kul att få träffa LA-polarna igen! Ja, vi får åka till Stockholm någon dag igen - och gärna stanna något längre...

När jag kommer hem ska jag sova och sedan plugga. Jag kan inte direkt påstå att söndagen kommer att flyta på, men sånt är livet ibland. Nu ska jag försöka sova. Gonatt!




!