lördag 3 september 2011

tack!

Halloj på er!


Jag tog ett stort steg idag - jag kollade in bloggens statistik. Okej, så jag har förlorat cirka 120 läsare... Men jag är faktiskt positivt överraskad, för det är mindre än jag trodde! Antalet läsare är fortfarande tresiffrigt och jaa... Okej, jag sa till mig själv att jag inte skulle bry mig om statistiken, men man blir ju faktiskt lite glad när man har läsare, fast än man inte gör reklam eller något för sin blogg... För jag bloggar för att jag tycker om det, jag gör det inte för någon annans skull. Det är som en dagbok som innehåller texter, bilder och videos, som jag bryr mig om, som jag kan titta tillbaka på. Men dagboken är på något sätt öppen, så alla kan ta del av den, om man nu intresserar sig för det. Vilket några tydligen verkar göra! Tack!

För övrigt så ska jag träffa Andrea sen, var ett tag sedan vi sågs! Men innan dess så ska jag faktiskt plugga lite musik, och ska även skriva brev till några lärare om mig själv, hehe...

Det var det! Vi ses