söndag 4 september 2011

spel!

Sitter och kollar in appstore, vill ha nya spel till mobilen - riktiga spel!
Monkey Island finns! Ett av de första dataspelen! Haha, vissa av er måste tycka att jag är jättenördig... Men faktum är att jag inte bryr mig! För att spela äventyrsspel är som att resa bort en stund, hamna i en annan värld... Visst är det underbart, egentligen? Till exempel The Sims, hur många av oss har inte spelat det? Känslan av att skapa en egen familj och ett eget hem... Vi älskade/älskar det, eller hur? Så, har ni några andra tips till mobilen? Säg inte Angry Birds, är ni snälla...

För övrigt så har jag gått upp ganska nyligen, men eftersom att vädret är så himla gött idag så ska jag ut med båten en stund. Jag älskar att köra den... Man känner sig grym. Hoppas ni får en go söndag!



Monkey Island, ett av de första, riktiga dataspelen!



Den klassiska versionen!



Finns också i nya versioner, dock!



:)