tisdag 27 september 2011

nej men hej, gissa vad, det är tisdag, kul

Efter den sega skoldagen (den brukar inte vara seg, men just idag var den faktiskt det...) så drog jag till frissan. Som jag kanske nämnt innan så älskar jag att dra till frissan. En frisyr kan göra så mycket. Och jag var ute efter en förändring!
Blev iaf väldigt nöjd. Numera är jag mer silverblond. Det blev faktiskt en ganska stor förändring. Klippte även av en bit och har mer snedlugg nu också. Nöjd!

Snart blir det pizza, som jag aldrig verkar tröttna på... Önskar att jag vore en sådan där person som älskade sallad och annat nyttigt. En sådan där person som hellre äter morötter istället för ostbågar. Jag irriterar mig alltid på sådana människor, men egentligen är jag väl avundsjuk...

Ledig imorgon! Ser ut som att jag ska gymma med några klasskompisar, men vi får se! Har ju ingen skola, you know... Tihihi...!

Jaja, hare gött!




Jag, 1,5 år sedan... FINT FLUFF...



Förra veckan



Idag!





:)