tisdag 13 september 2011

idol? halsduk?

Halloj!

Förlåt för dålig uppdatering, men hur mycket finns det att skriva om egentligen?! Var ju i skolan en massa, vilket var nice, men det kanske inte är lika nice för er att läsa varje dag...

IDOL är ju igång, sjukt kul, tycker jag! Nämnde jag att jag har träffat en som gick vidare? Har jag säkert gjort, men det är ju lite coolt... Men jag har en fråga: Är det bara jag som inte tycker att bara början av Idol är roligast? Jag gillar mest när de har hittat alla som är bäst och låter människorna stå på scen och se coola ut och sjunga med riktig musik till... Det tycker jag är bäst! Jag behöver inte se början av Idol, även om det kanske också är lite kul, dock...

Är inne på att börja använda halsduk imon... Men nu kom jag på att jag knappt kommer vara ute imorgon, eftersom man då brukar vara ledig på onsdagar, heeelt okej!


sees




Jo men seriös bild



:)