onsdag 28 september 2011

gymma, omg...

Okej, nu är hösten verkligen här. Den kom så fort... Hela året har gått läskigt fort. Eller, nu överdrev jag... Ska jag vara helt ärlig så gick den sista terminen av nian ganska långsamt, faktiskt... Men från den 16de Juni så har det gått sjukt fort... Sommaren sprang förbi och jag kan verkligen inte fatta att jag gått med min klass i sex veckor...? Det är ju lagom sjukt, egentligen.
Och snart är det oktober! Kan man börja använda vinterjacka då?

Ska dra till skolan om en stund. Ska plugga lite och sedan gymma. Nu är jag igång! Jag är inte ute efter att se ut som en supermodell, vill bara orka göra saker och se hälsosam ut. När man har ansträngsningsastma så är det dessutom bra att träna, man kan nämligen lyckas träna bort den lite. Den kan också växa bort efter några år. Hoppas den gör det...

Får nog dra mig bort, då! Ha en bra dag! Och grattis Anna, 16 bast!