söndag 18 september 2011

söndag...

Hej!

Förlåt för seg uppdatering, men så kan det gå!
Igår var jag i stan en snabbis för att fika med två, underbara klasskompisar. På kvällen kom jag på att jag inte hade något att göra. Ibland kan det vara skönt att ha sådana kvällar, men just igår så kände jag inte för det... Så var med Lisa och Bea, som skulle se på skräckfilm! Men trust me - jag lever!

Idag åkte jag till stan, igen, en snabbis. Jag köpte gympaskor och lite annat. Jag ska börja träna nu, på något sätt! Friskis och svettis finns ju i samma byggnad som Donner, så värt att skaffa gymkort? Som alla andra människor? Värt att härma alla? Kanske! Försöker nästan alltid annars att gå emot mängden, men man är ju bara konstig om man alltid gör det,,, Träning är ju bra!

NU måste ni göra en sak: Se videon här nedanför. Den gjorde min helg och jag älskar den. Speciellt början, med de 700 miljoner kronorna... Ni måste se!