onsdag 7 september 2011

tjolahopp (rubrikhjälp, tack...?)

Halloj!

Skönt med lektionsfri dag idag! Drog till stan för att träffa Sosso. Vi letade födelsedagspresent, kollade affärer och ja, vi åt också! Vi lunchade, haha. Och sedan när vi snackade jobb, pengar och det faktum att Sosso behövde gå till banken efter käket - ja, vad kan jag säga, vi är inte långt ifrån vuxna nu...

Efter stan så drog jag till skolan en snabbis för att fixa klart ett litet arbete som bara kändes nice att få gjort, med resten av gruppen.

Nu sitter jag här, tänker på hur gärna jag vill ha svarta Converse med päls i... Ska jag köpa?! Då slipper jag tänka på den där skiten med att man inte kan ha converse på vintern. Men jag har haft pälsconverse förut och jo, det går att ha på vintern, yey world!

sees




Vill visa er hur grova jag och Lisa kan vara mot varandra...




Provade också en klänning i stan idag! Den är faktiskt inte lila IRL, den är mer hallonröd, blandat med lila, kanske... haha, det är ljusare iaf.. Kanske köper?



:)