söndag 24 juli 2011

vet inte vad jag ska döpa rubriken till, sorry...

Ännu en dag har gått. Jag och Malva slutade gårdagens kväll med en promenad runt Marstrand. Idag tog jag mig en härlig sovmorgon. Börjar nog komma in i den svenska tiden, tror jag...!

På tisdag (antagligen tisdag) så kommer Sareh hit! (Jag kallar henne för Sareh ibland...) Det ska bli fett nice, om vädret blir bättre... Jag älskar Marstrand - förutom när solen inte skiner. Då försvinner alla turister och allt blir så dött på något obehagligt sätt. Efter det att vi varit här, chillat, badat, träffat min nya släkting etc, så åker vi till hennes sommarställe! Så det blir några härliga dagar ihop, I Like It!
Imorgon ska jag, antagligen, om jag orkar, åka till Göteborg så jag kan göra ett album/en film av mina LA-bilder! Kan inte vänta, vill så gärna visa alla!
Nästa vecka kommer Sosso tillbaka, till Marstrand! Den coolingen var konfaledare.

PS tycker det är lite synd att ni inte kommenterar, nu när man väl börjat blogga igen :(

sees :D



Venice Beach när vi träffade ett gäng goa amerikaner.



:)