måndag 18 juli 2011

sista dagen i LA

Hemma från Vegas. Sista dagen vi var där så blev det 52 grader. Yes, du läste rätt. Kommer frysa till döds när jag kommer hem!!!

Jag älskar LA. Känner mig hemma här, på något sätt. Ett andra hem, typ...! Vill på ett sätt hem, för jag saknar en massa saker och människor (och hundar) där hemma, så det ska på ett sätt bli skönt att komma hem.
Men när kommer jag hit nästa gång?! Tänk om det dröjer flera år!!! Det klarar jag inte av... Älskar LA och ingen dag är lík den andre. Kommer sakna Long Beach så himla mycket... LA in my heart!

Det har inte funnits en enda dag då jag varit ledsen här i USA, har varit glad typ hela tiden. Förutom nu. Nu är det blandade känslor och det var kanske inte min turdag idag, direkt... Så jag bestämde mig för att stanna på campus idag, inge' Universal Studios och ingen fest. Festen ska hållas där, så hade ju varit kul att hänga med, men jag hade nog inte haft det så kul, är trött och allt. Och om man nu har en otursdag så vet man ju aldrig vad som kan hända om man går utanför dörren... Jaja, har iaf varit på Universal Studios förut, jag missar kanske inte allt för mycket.

Ska nog fortsätta med packningen, men vi ses!



:)