lördag 30 juli 2011

In N' Out

In:
*
Boule: Sport för gamlingar, tänker ni säkert. Det finns dock bevis på att ni har fel: Jag älskar boule. Men kan bara spela på den snea banan här på Marstrand. Är så van vid att det lutar, så en rak bana går det bara inte att spela på. Vad nu detta har med saken att göra...? Jaja, en rolig sport, enligt mig!
*Sean Kingston: Jag har inte brytt mig om snubben ett skit innan - men han har faktiskt en cool röst, måste jag säga!
*Skype: Vill verkligen tacka personen som kom på idén med skype. Helt sjukt underbart att kunna snacka med alla runt om i hela världen med video och allt - gratis. Grymt.

Out:
*
Amy W's död: Bruden var ju 27 år gammal! Hon var begåvad och talangfull (innan hon spårade ut totalt, dvs) så det var lite hemskt att hon dog redan nu... Kan fortfarande inte fatta att hon är död. Hon lever inte längre. Kan ni fatta? Inte jag!!!
*Höst: Ja, det är fortfarande sommar, vädret de kommande dagarna ska tydligen bli jättegött, det är fortfarande lite mer än 2 veckor kvar innan skolan börjar för min del, etc. Men det är faktiskt inte jättelångt kvar tills hösten packar upp sin resväska (haha det där lät töntigt...). Jag gillar inte hösten. Det är faktiskt enligt mig den sämsta årstiden. Modet under hösten gillar jag, för då är det mycket grått och svart som gäller och det gillar ju jag. Men i helhet så är hösten bara deprimerande...
*Trollsländor: Tycker att dem är vackra, men idag blev jag jagad av en som inte var ett dugg tveksam - han anföll. Inte så kul, kanske...




:)