söndag 24 juli 2011

In N' Out!

Dagens In N' Out!

In
*Justin Timberlake: Ja, nu är han superaktuell och han är så himla cool, dessutom! Se Bad Teacher, grym film! Vet inte om den visas ännu i Sverige, men när den gör det - se filmen då! Han är ju med i den, han satsar som skådis nu också. Grymt med kändisar som varierar sig!
*Fjädrar i håret: Visst, det är inte min stil kanske, men vissa människor ser så coola ut när de har en fjäder i håret! Det är jätteinne i USA och många klär i det!
*Lotta på Liseberg: Okej, inte för att jag kollar så ofta på det programmet, direkt... Och vissa tycker att det är wannabe Allsång på Skansen, och ni har rätt. Men i APS så sjunger de om Stockholm i deras hjärtan etc, så det är bra att Lotta på Liseberg kommer och visar att hey, Göteborg är också grymt!!!

Out:
*
Uggs i värmen: Uggs ser ut som mysiga saker! Inte något jag skulle ta på mig, inte min stil, men de ser sköna ut när det är kallt ute. Men hey, många av er använder Uggs vid fel tillfällen! I VÄRMEN?! Sjukt många människor använde sina Uggs i LA när det var trettio grader ute. Inte normalt, enligt mig...
*Se sorgliga filmer innan man går och lägger sig: I förrgår såg jag en film som jag fastnade för, den verkade riktigt bra! "Jag går och lägger mig när filmen är slut", tänkte jag, och kollade vidare. Sedan slutade den jättesorgligt, så jag kunde inte somna, för jag var så deppig! Detta är väl dock inget som man kan göra något åt, man vet ju inte hur alla filmer ska sluta...
*Hiphop-låtar som handlar om sexiga tjejer: Ja, det låter alltid likadant. "Snygg kropp och sexig, åh, kom till mig, du är min, inatt är det du och jag, sexy baby", bla bla. Jag ska f*n skriva en låt som ska gå till såhär: "Stora muskler som killar ska ha, tatuering på plats och redo i sängen. Yeeeah!" Hahaha, vilket dåligt exempel det där var... Men bara ni fattar grejen, vad jag försöker förmedla, så är jag nöjd!



;)