torsdag 28 juli 2011

Gomörrn!

Sarah sover, men jag är vaken. Tro mig - det har aldrig hänt förut. Men någon gång måste bli den första, antar jag!
Vi åkte båt, som sagt, igår. Jag är fortfarande ganska van vid värme, så jag kan inte påstå att jag tyckte det var varmt, även fast alla andra tyckte det. Hmm... Jag vänjer mig nog snart.
Sedan var det ju moppe då. Sarah körde på, helt enkelt! Jag höll på att köra in i en vägg och så råkade det gå både lite för långsamt och lite för fort. Nja, inte riktigt min grej... Får nog öva lite.

Vi fick också träffa min nya släkting igår, söta Vera. Haha, trodde inte att jag kunde falla för en bebisbäbis på det sättet, men Vera var riktigt söt! Och jag tror att hon gillade sina nya converse!

Men idag så drar jag och Sarah vidare till hennes stora varholmen. Det ska bli grymt mysigt! Kommer hem igen på lördag, men kan säkert slänga in korta inlägg då och då. Riktiga inlägg får ni på söndag. Sees



:)