torsdag 28 juli 2011

Tjoho! (wtf jag suger verkligen på rubriker...)

Har bastat med Sarah och hennes söta lillsyrra! Tjejerna fick för sig att hoppa i havet var femte minut, själv satte jag mig på "bebisplatsen" så jag slapp springa ut all the time, som den lata person jag är.
Detta stället är mysigt! Litet och allt! Inte som Marstrand, men samma mysfaktor - men på ett annat sätt. Gillar lugnet, på något sätt. På Marstrand gillar jag att det finns så mycket människor där (tja, på somrarna, när jag väl är där, iaf...) och att man känner sig trygg. Men denna lugna känslan är också väldigt go! Relax, lixom!
Snackat gymnasiet med Sarah-Sareh idag, och det är nu jag börjar inse att Shit, det är faktiskt inte alls långt kvar... Men jaja, kul ska det bli! Hoppas jag... Känner inte till någon som ska börja i min klass, men det kanske är kul?!
Snart ska vi ned till lillstugan och sova! Vi hörs imörrn!



:)