måndag 25 juli 2011

Möbilinlögg (jag är medveten om att jag använde Ö:n)

Gomörrn!

Härligt att jag får ta hundens morgonpass idag. Då får man gå upp typ tre timmar tidigare än vad man skulle gjort... Men jaja, skit it! Sarah kommer ju sedan! Hoppas bara vädret blir bra, annars kommer vi inte ha så mycket annat för oss än att sitta inne och äta snacks eller något... Vilket inte dock heller är så fel, när jag tänker efter! Men jag borde verkligen basta ned med allt snacks. Jag åt chips varje dag utom två när jag var i USA. Visserligen rörde jag mig mycket, men kroppen valde att gå upp lite i vikt ändå. Men hey, vet ni vad? Det kallas för att leva livet! Och det försöker jag verkligen att göra.

Igår sa Vädret att det skulle bli fint denna veckan! Det ska bli halvmolnigt idag + imorgon och sedan regn igen, såg jag dock nu. Vilken förjävlig sommar. Hur står man ut?! Hur kan man leva här?! Tror jag ska bli utvandrare...

Galopp tjolahopp, eller något annat töntigt. Ska gå upp... Seeees




:}