söndag 24 juli 2011

JETLAG...

(mobilinlägg)

Men Tjena. Det har gått fyra dagar sedan jag kom hem från LA, men har fortfarande jetlag. Ska det ta så lång tid? Klockan är halv tre på natten och jag är jättepigg. MEN den goa nyheten är att hey, det är värt det! Jag har haft det underbart och jag vet att jag säger det hela tiden, men det var verkligen det. Saknar Long Beach. Tar alltid på mig min varmtröja som det står "CSULB" (California state University long beach) på. Då minns jag hur det var att sitta ute på kvällarna med den på sig. Jahaaa, är det detta man kallar hemlängtan?

Regn. Regn, regn, regn. Hur kan det ens regna så mycket? Borde inte alla hus typ flyta bort och åka ned i havet, flyta där och ta mig till... LA? Haha, det borde ju komma ut något positivt från detta!?

Har inte så mycket mer att säga. Det är natt och jag är pigg. Vet inte vad jag ska göra. Kanske shoppa iTunes.



Seeees


:3