lördag 30 juli 2011

tips på rubrik...?

Hej! Ja, jag har grova problem med att komma på coola rubriker. Men det kanske är charmigt på sitt sätt...?

Tack, Sarah, för en härlig tid ihop! Har verkligen saknat dig och vi har haft mycket att prata om som vi inte pratat om på länge, så tack!

Körde sedan hem båten från Sarahs ställe. Vi stannade för att sola på vägen. Nu under kvällen så blev det skype med min älskade Claudia som jag saknar som bara den! Min pinsamma (men härliga) familj försökte prata italienska med henne hela tiden... Tur att man har skype - vill bara säga det.
Sedan satt jag, mamma, pappa, morbror och moster ute i den varma sommarkvällen och snackade. Älskar verkligen min familj.

Imorgon kommer Sosso ut!!! Yey! Även kusin Sofie och hennes kille Teddan kommer. Lite mer fart på gården - det gillas! Och inte bara det, på tisdag är det årets tävling i boule! "Lollo är en tant", tänker ni. "Vi alla har en tant inom oss", svarar jag.


sees



:)