måndag 18 juli 2011

hur blir det?

Hur blir det när jag kommer hem, egentligen? Innan jag fryser till döds (...) så har jag ingen aning! Det står inte mycket på schemat... Har ju haft fullt upp varje dag här i Los Angeles, så är rädd att jag ska bli uttråkad! Jag är rädd att dagens höjdpunkt varje dag ska bli en glass, eller en tidning som man kan läsa inomhus pga regn ute... Fy, vilken mardröm! Tidigare idag så var det 27 grader i Long Beach, och JAG FRÖS... Jag och mina nya kompisar kom fram till att mellan 35 och 40 är lagom. LAGOM. Får nog köpa vinterjacka.

Hur töntigt det än kan låta så har jag hittat mig själv här i Long Beach! Jag vet verkligen vem jag är och om man satsar så kan man komma långt. Jag tänker inte ta någon skit, därför måste jag sträcka på ryggen! Ska ta farväl till en del saker och ting i Sverige nu, jag vill inte ha onödiga kläder i min garderob. Jag vill inte ha fel saker i min sallad. Jag vill inte ha tandborsten bland sminket. Det ska kännas rätt! Så nu tar vi stooora steg till Sverige och njuter av den sista månaden av sommarlovet. (Ja, jag börjar skolan om exakt en månad idag. För tidigt!!! Jaja, det blev iaf mitt förstaval - Donner!)



seeeeees


:)