fredag 22 juli 2011

In N' out!

Tänkte börja med något nytt här på bloggen! In N' out! Jag gör en liten lista på saker jag diggar för tillfället, och saker jag diggar mindre... Då kör vi!

In:
•Köttbullar: Ja, jag har inte ätit svenska köttbullar på en evighet, så igår typ tvingade jag mamma och pappa till att laga köttbullar...!
•Ice Breakers: Har upptäckt nya, amerikanska tabletter utan socker i. Man kan välja smaker själv, men jag föredrar cherry! Köpte hem några paket till mig själv...!
•Vans: Har upptäckt (lite sent, kanske...) vans! Älskar de där skorna! Coola och sköna! Köpte hem två par från USA i olika modeller. Tummen upp för vans!

Out:
•Incheckningar på Facebook: Jag tycker att idén är kul och jag använde det ibland i USA. Men en del människor checkar in när de går och lägger sig, när de ska duscha etc. Och ärligt talat, vem bryr sig?
•Gymmet: Varför har alla blivit så beroende av träning? Jag har verkligen inte något emot människor som gillar att träna, det är bra att ni är hälsosamma! Men vissa av er tränar, seriöst, hela tiden. Det är faktiskt inte snyggt att ha mest muskler i världen. Jag skulle hellre vilja se lite mullig ut än att ha bamsemuskler...
•Alla har vita converse: Jag älskar alla sorts converse, så jag gillar vita. Men ALLA har vita, vanliga converse. Varför provar ni inte något nytt, något mer? Det finns tuffa converse i tusen andra färger också! Var inte rädd för att prova! Jag tror nämligen inte att 80 % av alla svenska ungdomar tycker likadant - att vita converse är snyggast. Jag tror att många vill prova andra färger också. Så, vad väntar du på?!



:)