onsdag 15 juni 2011

skollös!

Nu har jag haft skolavslutning. Jag går inte i grundskolan längre. Jag går inte i samma skola med många av mina bästisar längre. Vissa människor har jag gått i samma skola som sedan nollan, men inte nu längre. Nu är det över, vi växer vidare.
Det finns mycket jag inte kommer att sakna. Vissa på skolan tyckte jag inte alls om, skolan satte mycket press på mig etc. Men det finns minst lika mycket saker som jag faktiskt kommer att sakna! Många vänner, härliga minnen, vissa lärare... Så jag är ledsen samtidigt som jag känner mig lättad. Jag är nog redo för att dra mig vidare, helt enkelt. Det känns okej. Men skolan har fört mycket fint till mig. Vill inte låta fjantig, men kunskap i första hand, faktiskt. Sedan en hel del vänner också! Ni vet vilka ni är, goingar!

Jag har utvecklats sedan sjuan, och jag har skolan att tacka. Så tack för de tre åren! Nu ger jag mig dock vidare!


Nu lite bilder från balen + klassens dag som var idag!
Många ska typ ut ikväll eftersom vi slutat, men jag ska hänga med sköna Lisa! Snart ses vi inte på väldigt länge, så måste hänga med min bäste vän!

Föresten, mina polare tycker inte att jag är en festprisse! Och visst, jag håller i helhet med er, jag är ingen festtjej. Men när ni ser mig på dansgolvet så ser ni annat, eller hur? ;) Dans nästan varje kväll i sommar i en månad i härliga USA! Känns helt okej, hahah.




Emelia, Lisa, Madde och Wera inför balen!



Hille och Anna!



Jag och Bea på G till balen!



Jag och bästa Sarah!



Coola Bea på kungspizza!



Lisa, såklart!



Goa Anna och Hille!



Glada Lars! (Som hon kallas för ibland...)



Söta Wera!



Och lilla jag.



...Och tårta såklart! :D



:)