fredag 17 juni 2011

Regn i en hel vecka...?

Godmorgon! Ligger i min säng och mobilbloggar.
Det regnar helt seriöst i hela världen just nu... Har typ tjugo städer på min mobil som man kan kolla vädret på och det regnat ÖVERALLT, förutom i LA...
Synd att det blir regn på Marstrand när jag ska dit imorgon... Aja, det kan bli mysigt! Jag och Sosso kan sitta på hennes stora balkong med glasfönster och äta snacks!
Så det kommer vara regn varje dag innan jag åker... Mmm, love the swedish summer...

Ni kommenterar väldigt dåligt, måste jag säga! Och ändå tycker jag att jag uppdaterar ganska bra! Varför har jag så att ni ska kunna kommentera över huvud taget? Känns väldigt onödigt... Det är inte så att jag behöver kommentarer, men när man väl inte kan kommentera på min blogg så får jag en del klagomål. Så, hur ska ni ha det egentligen? xD

Ska passa Eliot och packa nu på förmiddagen. Ska även hänga med en väldigt inspirerande människa idag - min morfar! Det är han och jag idag! Och Eliot, såklart... Mamma och mormor ska ut på shopping, SE UPP!;)
sedan blir det eeeric med Emelia! Ja, känns helt okej asså!

Borde gå upp nu... Är hungrig, som vanligt... Seees!



:)