onsdag 8 juni 2011

dagen fortsätter...

Heej på er, era goa läsare, men urdåliga kommenterare, eller hur man ska säga... Aja, ni fattar vad jag menar. Ni suger verkligen på att kommentera. Men vet ni vad? Jag gillar er ändå. (Haha nu låter jag som en jättestor bloggare, det är jag inte...)


Jag har sovit och kollat på Miami Ink idag. Jag ÄLSKAR Miami Ink och LA Ink! Vissa människor som vill tatuera sig verkar helt sjuka, men många har en fin historia bakom varför de vill tatuera sig. Vissa vill inte klottra på sig själva utan anledning, helt enkelt. De vill ha en stark anledning! Det tycker jag om!
Jag tycker att det är snyggt! Men hade aldrig vågat göra det själv... Är ganska så skraj för nålar, som ni kanske vet...

Nepp, ska nog dra och se på film! sees




(asså detta är inte en bild från idag, om ni tror det)


:)