fredag 10 juni 2011

om du inte vet detta så vet du inget...

Om ni inte visste allt detta om mig så borde vi lära känna varandra bättre...:



*Jag samlar på converse (men det vet nog alla...)
*Jag kan äta hamburgerdressing till typ allt... Kanske inte glass, dock?
*Jag ÄLSKAR att riva bort löst skinn... Vissa håller med, andra tycker det är äckligt! Men jag älskar det!
*Innan jag dör så måste jag ha hoppat fallskärm, jobbat på en pizzeria (kanske...) och ha ägt en grand danois! (stavning?)
*Jag äter 1-2 chipspåsar/vecka (men i år lyckades jag ta en paus på tre veckor, så det så!)
*Jag har ganska nyligen lärt mig att ta ett riktigt G på gitarr, tog bara fusk-G innan...
*Jag överlever inte utan nyponsoppa i över en vecka (förutom när jag reser, då är det omöjligt att få tag i...)
*Mina favvolåtar är "Hollywood Tonight" och "Superman's Song"
*Jag kollar alltid under sängen innan jag somnar...
*Min stora dröm här i livet är att bli regissör/filmklippare/en jävel som skapar filmmusik
*Jag gillar inte att prata i telefon (förutom med människor jag är tajt med)
*Jag älskar att skriva
*Jag älskade Moldavien när jag var liten (wtf???)




;)