söndag 19 juni 2011

lite skit som är stulet av Paow och emeliaaonse.blogg.se

Väntar på att en video ska ladda upp sig så jag kan börja klippa... Därför gör jag detta värdelösa sålänge!


MINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Mörkblå
färg 2: Svart
färg 3: Vinrött
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Yes!
Fått ditt hjärta krossat: Näpp
Träffat någon som förändrat ditt liv: Lite, kanske!
Fått reda på att någon har pratat om dig: Yes
Kysst en kompis: Nepp
BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Ja... Men kommer nog inte göra det
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Träffade släkten, bla kusinerna från Stockholm!
Vilken tid vaknade du idag: Halv åtta tror jag (skulle hem från Marstrand)
Vad gjorde du igår runt midnatt: Tog en promenad med Sosso på Marstrands kaj!
Någonting som du längtar till: Tooorsdag
Senaste gången du träffade din pappa: Typ sex dagar sedan
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Flytta till LA xD
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha jaa
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag inte hittar ny, bra musik för tillfället!
Långt eller kort: Hår, eller va? Beror la på...
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag kan få människor att skratta!
DIN FÖRSTA:
Operation: Kan inte riktigt säga att jag opererat mig...
Piercing: Öronen
Tatuering: Har inte någon! Hade dock varit nice... Men vet inte vad jag skulle ha! Något betydelsefullt!
Bästa vän: Min första, riktiga bästa vän var Lisa!
Sport: Dans, om det räknas. Annars är det handboll!
Husdjur: Hade fiskar innan Eliot
Vaccination du minns: Den första?? Den första som jag faktiskt minns var nog den jag tog innan jag skulle till Thailand...
Förälskelse: That's my secret!
Alkohol du drack: Haha öl :3
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon!
Kramar eller pussar: Vet inte :O båda!
Kortare eller längre: Längre :P
Romantisk eller spontan: Hmm... Vet inte! Är det inte lite romantiskt att vara spontan ibland?
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar, lätt