tisdag 14 juni 2011

heeej

Heeeeej!

Har inte uppdaterat på ett tag! Igår hann jag knappt, hade ju bal och allt.
Balen var väldigt rolig! Tog lite bilder, kan lägga upp snart. Vi höll på hyfsat länge och ja, det gick bra för mig och Karl! Gjorde väl bort mig några gånger, men man måste bjuda på sig själv! Det är inte farligt att göra bort sig lite. Men i helhet så tycker jag att det gick bra, faktiskt!
Sedan dansade vi halva kvällen och hade det kul ihop! Ja, det var en riktig skolbal, helt enkelt.

Trodde att jag skulle slippa stress idag men jag kände mig tvungen till att lägga mig i angående presenter till lärarna etc. Det finns många tillfällen då jag absolut inte litar på mig själv - men i stressiga situationer så litar jag typ bara på mig själv... Det är en grej som går i släkten, jag är inte ensam om det!
Tyvärr så blir jag ganska jobbig när jag är stressad... Jag kan ändra personlighet helt, så vissa känner knappt igen mig... Men ingen är perfekt, alla har dåliga sidor! Snälla, glöm aldrig det... Snacka inte skit om människor med era kompisar och ha er pga en dålig sida, för även du som läser har dåliga sidor. Hahah oj där fick jag in lite sådant också i texten...

Har kommit fram till att jag är i LA nästa vecka... SJUKT! Ville bara säga det, haha... Mår så bra nu!

vi seees


Våra fina fotoalbum till våra två, bästa lärare!



:)