torsdag 2 juni 2011

Inlägg från mobilen!

Heej guys!

Har SJUKT ont i halsen idag :O det känns som att jag har svalt en igelkottsjävel! Ett ord - aj...

Verkar som att jag blir hemma idag. Kul, när man är ledig och allt. Eller, det hade kanske inte spelat någon större roll, nästan alla är upptagna ändå... :P men ngn hade jag säkert lyckats hitta, men istället blir jag sjuk...

Så idag får bli en chill dag då jag kan:
•Blogga lite extra mycket!
•Sola (SKA BLI SKITVARMT IDAG)
•Känna mig lite estetisk och spela musik, kanske skriva lite...
•Leta kläder pä internet (hade egentligen tänkt sticka till stan men det är nog ingen bra idé idag då...)

Så det blir nog en sådan där chill dag då man kan passa på att göra småsaker. Yeppson!

Men ni som känner er lite friskare och har dussintals lediga vänner som ett plus - ut i solen med er o hare kul!



Sees


:)