onsdag 22 juni 2011

nyklippt :)

Tjenare!

Kom ganska nyligen hem, har klippt mig! Det blev en härlig variant! Kortkort, men går fortfarande att sätta upp...! Lite mer lugg också. Tyvärr så blev håret lite mörkare när jag klippte av mycket av det färgade, så får vara mycket i solen nu när jag kommer fram till La La Land, så att det blir blondare igen! Men för övrigt så är jag jättenöjd med frissan. Ni ska se hur kort det är där bak! Vad skönt det är att bara klippa bort allt!!!

Nu har jag kommit igång med packningen! Det är mycket som ska med...
Ber också om ursäkt för att det aldrig dök upp någon låt eller video denna veckan... Har försökt, har spelat in - allt var klart! Men något är fel med blogger/blogspot... Men ska försöka en sista gång ikväll.

För övrigt så sitter jag och lyssnar på Mumford & Sons. Ska strax iväg och handla snacks och grejer som jag ska ha under flygresorna, och så ska jag packa klart... Ha det bra så hörs vi sen!



Vad tycks?




:D