måndag 20 juni 2011

hemma!

Hej!

Igår när jag kom hem från marstrand så såg jag en grym film, Pappa På Burk, se den! Den var sjukt bra, tycker jag! Och så föll jag för filmmusiken,,, Typiskt mig att lägga märke till sådant.

Men idag så har jag shoppat med mamma! Det blev byxor, kjol, klänning, keps, tröja, två bikins, väska med mera, saker som behövdes inför resan, typ. Visar två av grejerna här nedanför!

Resten av dagen blir nog inte så speciell... Ska börja packa (hatar att packa...), städa mitt rum, passa hunden... Man får väl hjälpa till lite extra mycket nu, eftersom att man är borta i en månad sedan...

Jag hoppas verkligen att ni lyssnade på den senaste låten jag la upp. Tror inte att ni orkar, men om jag dör så vill jag att ni ska spela den på min begravning, för jag älskar den...!
Jag har också försökt lägga upp lite eget, men det går inte att ladda upp sådant på blogger/blogspot nu... Vet inte vad som är fel... Jaja, ha en bra dag så hörs vi mer snart!



Keps!



Ny klänning!




:)