tisdag 21 juni 2011

mobilinlägg :)

Hej på er! Ooh det såg inte bra ut... Halloj, då? Hmm... bättre...

Sk gå upp ur sängen. Och klockan är knappt åtta. Imorgon ska jag upp runt halv fyra. Sedan ska jag upp runt åtta i en hel månad. Möjligen nio på helger. Det är väl det som är sämst med språkresor i sådana fall, hehe... Men annars så är det grymt! Lovar!

Ska iaf upp tidigt pga att jag ska klippa mig! Älskar att klippa mig... Det ät skönt när någon håller på med ens hår och resultatet brukar bli så himla nice! Gillar min frisör... Hon är go!

För övrigt så blir det nog mycket packning idag... Torktumlaren gick sönder så de nytvättade grejerna får hänga på tork... Understryk Hänga! (Går inte att understryka på mobilen.)

Goa nyheter! Hoppas jag att ni tycker då... Ja men i alla fall - jag kommer att ha internet på mitt rum i USA, så kommer nog blogga lite! Blir inte alls lika mycket bloggning, kommer egentligen att ha fullt upp, men det ska nog bli tid över ibland!!

Ha det bra så länge!



:)