onsdag 8 juni 2011

ojoj, Lisa!

Lisa!


Ojoj, kolla in bilderna här nere... Vi måste bjussa nu, Lisa, hahah!

Lisa, du e helt seriöst som min syrra. I år har vi varit best friends i tio år! (Detta får vi fira på något sätt...!)
Tio år är mycket för en 16-åring. Det är stort!

Jag vet att vår vänskap kommer att hålla. För så mycket vi har gått igenom tillsammans under dessa tio åren. Jag kan rabbla upp säkert flera hundra minnen, dåliga som underbara. Men vi har gjort allt ihop och allt har känts så mycket bättre med dig vid min sida.

Vid tillfällen då jag varit rädd och ensam så har jag alltid tänkt på dig, för då brukar allt kännas så himla mycket bättre! Så har det alltid varit. Jag hatar att starta och landa när jag flyger, men det hjälper att tänka på dig under just de stunderna. När jag ligger i mitt rum och det åskar så brukar jag tänka: "Lisa är bara 176 meter härifrån..." - och även det hjälper.

Vill bara säga att ingen är som du! Du är så underbart konstig och skön som tusan! Fortsätt så! Snälla, bli aldrig normal! Var alltid en konstig 20-lapp! (Det där kan jag lova er att bara Lisa fattar...)