tisdag 5 februari 2013

Vet du vad? Det går inte att vara perfekt.
Vi alla försöker och oftast vill vi skylla ifrån oss när vi får skulden för saker och ting. Men ibland får vi nog stå på oss. Jag tror att det är bra att kunna göra det...
Och jag tror inte att det går att få perfekta betyg heller. Ibland får smarton ett B i betyg istället för A. Men B är också bra, så var så nöjd som du bara kan vara...!
Och ingen är antagligen 100% nöjd med sitt utseende. Man kan gilla helheten om man har tur, men det är alltid NÅGOT som vi stör oss på.
Detta har man hört sedan man var cirka fem år gammal, men jag tror aldrig att man kan få nog av att höra det. Det är som en snooze-knapp, helt enkelt. Man behöver bli påmind ibland.


Okej, så jag älskade Jonas Brothers när jag var yngre. För dom hade allt: musik som gjorde en lycklig, musik som passade perfekt att lyssna på när man var ledsen, inspirerande musik... Dom hade också snygga medlemmar i bandet, vilket inte är helt fel.
Åh, vad dessa grabbar gjorde mitt liv. En av dom, Nick, är en artist sedan flera år tillbaka. Lyssna på denna! Den är fin. Kanske växer ifrån Jonas Brothers musik- men aldrig denna låten!