måndag 11 februari 2013

Lista på vad som skulle göra mig till en coolare person enligt mig själv:

•Deckare: Hade jag gillat att läsa deckare så hade jag känt mig coolare och mer spännande. Men jag hatar att läsa... Och deckare hänger jag aldrig med i...
•Kunna flaggor: Några av mina kompisar äger på flaggor, och det visar väl någon sorts allmänbildning, tycker jag! Vore coolt att kunna en massa flaggor.
•Snowboard: Hade gärna kunnat åka snowboard och liksom kunnat säga idag: "Jag har åkt i fleeera år!", men jag har ju inte åkt en enda gång i mitt liv...
•Hade gärna gillat macarons. Tycker det är coolt att gilla det. Men det gör jag inte, tyvärr...
•Är samma sak med kaffe. Hade gärna tyckt om det, men det gör jag verkligen inte...
•Dansa: Hade gärna kunnat dansa. Dansa professionellt, i princip. Vara med i ett crew som dansar asbra hiphop, eller något...!
•Ha några piercingar i varje öra. Men är så sjukt nålrädd... Har haft hål i örsnibbarna förut, men öronen svullnade upp hela tiden... Inte ens det klarar jag av, liksom.
•Matlagning: Vore inte helt fel att vara en naturbegåvning i matlagning! Då har man nämligen min respekt.
•Sport: Vill så gärna vara intresserad av någon sport! Gärna baseboll eller något! Ska jobba på det...!
•Kunna en massa av Sveriges lagar: Pappa vill att jag ska läsa på dom, men boken är så extremt tjock, så jag får ångest bara av att se den. Men det är coolt att kunna en massa lagar!