onsdag 20 februari 2013

Är galet stressad. Ska göra lite ärenden en bit bort, sedan åka hem igen och plugga sk*ten ur mig, sen dra till Andrea och fira henne lite, eftersom att hon fyller 18 idag! Woho! Lär behöva plugga mer efter det. Dessutom hinna se mina inspelade program. Haha... Så här har vi en väldigt stressad tjej, helt enkelt.
Jag brukar inte vara stressad. Jag anser oftast inte att saker och ting blir bättre när man stressar. Men ibland kan man ju faktiskt inte låta bli... Ibland är det mycket som händer på en och samma gång och då reagerar man väl på det sättet... Man tål väl inte hur mycket som helst...
Men man får tänka positivt! Solen skiner idag och jag ska äta tårta från American Bakery!


Nu, lite bilder på fina hus och sånt. Har börjat bli väldigt intresserad av design! Man skulle väl inte tacka nej till något sådant här?