torsdag 7 februari 2013

Man kan ju verkligen säga att jag var i skolan totalt i onödan idag... Alla tre lektioner var inställda. Trevligt.



Veckans hissar och dissar tänkte jag köra med idag. Så jag gör det.

Hissar:
•De nya ostbågarna! Fast nu är dom formade som hjärtan. Roligt och gott, I like!
•Sarah. Denna coola tjej ska bestiga ett högt berg på över 5000 meter i Kenya - det kallar jag ballt.
•Oliver, min goa kompis. Han är en stark kille som dessutom är underbart bra på att uppmuntra.

Dissar:
•Min ekonomi. Jag suger på att spara pengar. Det diggas inte...
•Vädret. Är så trött på snö nu.
•Plugg. Usch. Har plugg över lovet också. Mysigt? Nej.


Men imorgon är det äntligen fredag! Ska hem till Elin på kvällen med Markus och Fred! På lördagen ska jag träffa Bella och förhoppningsvis Hille. Sedan kan man säga att helgen fortsätter, med tanke på ATT DET ÄR LOV! YES! Den, ni!