onsdag 20 februari 2013

Fick ett lyckorus i kroppen idag när jag pratade med Claudia om att resa ihop igen. Tänkte tillbaka... Sommaren 2011. Snart två år sedan! Det var där jag träffade Claudia och alla andra sköna människor. Har väldigt dålig kontakt med kompisarna från LA, men dom ska bara veta hur underbar dom gjorde den sommaren...! Tänk er att få umgås med helt underbara människor i en stad som du bara kan älska - i en månad.
Läste gamla inlägg i bloggen. Haha, har fotat på skärmen här, lite B... Men ändå! Titta, vad glad jag var!
Minns att den månaden gick sjukt fort... Var ju borta halva sommaren, dessutom, så sommarlovet verkligen flög iväg.
Är du en hyfsat nybliven tonåring så rekommenderar jag verkligen en språkresa. Var tvungen att göra två stycken, för tyckte att det var så kul! Det finns så många olika ställen att åka till. Så himla roligt!

Nu är klockan halv två. Jag borde sova... Gonatt!